Namn på båt: Almar Seemann
Antall fot: 32
Heimehamn: Borgundgavlen
Heimeside: nei
Vekt på båt: 10-12
Djupn på båt: 1,50
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Nordlandskutter- bygd i Rognan 1950. Under utvikling. Bygd for fiske på Lofothavet- vært i fiskeri i Ytre Sogn. Maskin 85 hk Perkins- tidligere 117 hk Perkins 6 syl. motorhavari 2011. Tidligere hjemmehavn Solund og Vegsund. Flere eiere.
Namn på båt: Gro helen
Antall fot: 32
Heimehamn: Sykkylven
Heimeside: Veit ikkje
Vekt på båt: Veit ikkje
Djupn på båt: 1,7m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygg av bestefaren min på 80-talet Har med skipshond
Namn på båt: Safir
Antall fot: 35
Heimehamn: Hakallestrand
Heimeside: Nei
Vekt på båt: 15
Djupn på båt: 1.9 mtr
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd i Høydalen 1947 -satt tilbake en Volda 22 hk i 2013. Har slite veldig med å få motoren til å gå skikkelig siste 2 månadane. Jobber intenst med saken og håpar det løser seg til Torsdagen og at det kan bli tur til Ulsteinvik.
Namn på båt: Protal srl
Antall fot: 9
Heimehamn: Cornelu
Heimeside: Www.protal.it
Vekt på båt: 1000
Djupn på båt: 1
Namn på båt: Færingen min
Antall fot: 14
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: www
Vekt på båt: 100 kg
Djupn på båt: 15 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Sannsynlegvis bygd i Romsdalen ein gong i førre årtusen. Har sjølv laga mast og ror, sydd segl og rigga den. Truleg den trebåten i Ulstein som er oftast ute på fjorden.
Namn på båt: Seksring
Antall fot: ?
Heimehamn: Herøy Kystmuseum
Heimeside: ?
Vekt på båt: ?
Djupn på båt: ?
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Snidbetning (sunnmørsbåt), bygd i Bjørkedalen midt på 90-talet.
Namn på båt: Sjarken
Antall fot: 25
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: +
Vekt på båt: ?
Djupn på båt: 0,9m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget i Austefjord 1981, byttet motor fra Sabb til Bukh 36 HK i 1996, vribart propellanlegg fortsatt inntakt men også gearboks. Alt overbygg og "innmat" revet ut i 2015 og oppbygget med bl.a. nytt rorhus i aluminium, ikke ferdig innredet lugar ennå. og ikke ferdiggjort utvendig heller. "Hobbyprosjekt"
Namn på båt: Galeien av Sula
Antall fot: 30
Heimehamn: Borgund gavlen
Heimeside: .
Vekt på båt: .
Djupn på båt: 1,3m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Skrog fra 1947 gammel gavlbåt frå sørlandet. kjøpt i 1997 og ombygd og rigget i 2000. Båteigerar er Helge Lervåg, Alfred Lervåg og John-Magne Eikrem.
Namn på båt: Walter Aas
Antall fot: 40
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: WWW.DB.no
Vekt på båt: 23 000 kg.
Djupn på båt: 200 cm.
Namn på båt: Fruholmen
Antall fot: 44
Heimehamn: Tørlevågen, Ålesund
Heimeside: -
Vekt på båt: 24 t
Djupn på båt: 2,0
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget for Fyrvesenet 1946 for opp igjen bygging av fyra på Finnmarkskysten. Bygget av Hansen & Arntsen i Brevik. Den ble levert med en semi diesel :Lister 62hk. Skroget er furu på eikespant. I dag med alu dekk og rorhus. Motor: Volvo Penta MD67 115hk. Var i Fyrvesenets tjeneste til 1975.
Namn på båt: Adele
Antall fot: 29
Heimehamn: Kjellsund
Heimeside: nei
Vekt på båt: 8 t
Djupn på båt: 1,3
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Randøy 29 (Breiflabb), bygd på Randøysund båtbyggeri 1983. Skrog i plast
Namn på båt: Storeggen
Antall fot: 60
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: Bankskoyta.no
Vekt på båt: 55tonn
Djupn på båt: 210
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Replika av Ålesunds bankskøyte etter model fra 1897. Bygd på kaia i Ålesund og sjøsatt 2016.
Namn på båt: Ruth
Antall fot: 20
Heimehamn: Selje
Heimeside: www.aardalensvenner.org
Vekt på båt: 300 kg
Djupn på båt: 1 fot
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Nordfjordbåt, halvromsfæring på 20 fot. Bygd av Elias Ravnestad i Gloppen ca 1915
Namn på båt: Hindholmen
Antall fot: 116
Heimehamn: Vartdal
Heimeside: www.mshindholmen.no
Vekt på båt: 150t
Djupn på båt: 2,8 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Noregs eldste og største verna fiskefartøy i stål. Totalrestaurert av Riksantikvaren tilbake til utsjånad på 50 talet, som var storheitstida for denne typen fartøy.
Namn på båt: Elisabeth
Antall fot: ca 42
Heimehamn: Godøy
Heimeside: ingen
Vekt på båt: ca 25
Djupn på båt: 2,2
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Gammel losskøyte bygd i 1902
Namn på båt: Wyvern av Aalesund
Antall fot: 62
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: a
Vekt på båt: 40
Djupn på båt: 3,20
Namn på båt: Guttormsen Senior
Antall fot: 50 Fot
Heimehamn: Florø
Heimeside: https://www.facebook.com/GuttormsenSenior/?fref=ts
Vekt på båt: 30 Tonn
Djupn på båt: 2,3 Meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Kjenningsignal: LMKY Skipets navn: GUTTORMSEN SENIOR Register: NOR Bygge-nr.: 172 Byggeverft: OLSEN & HANSSEN BÅTBYGGERI AS Byggested: ROGNAN Byggeland: NORGE Byggeår: 1983
Namn på båt: Walter Aas
Antall fot: 40
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: har ikke
Vekt på båt: 23 000 kg.
Djupn på båt: 200 cm.
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
M/S Walther Aas er bygget av kunstmaler Walther Aas i Østfold 1985 skuta er bygget av eik i skrog og overbyggning, skuta høyrer heime i Ulsteinvik men pga. sykdom er det blitt så som så med vedlikehold, kunne tenke meg og selge skuta til riktig person som har interesse og evne til og ta vare på skuta ring gjerne for meir info.
Namn på båt: Martin
Antall fot: 15
Heimehamn: Aurvåg
Heimeside: Nei
Vekt på båt: 150 kg
Djupn på båt: 10 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Færing
Namn på båt: "Hilding" "Brattholm Havila" Kayakk
Antall fot: 27fot,15 fot, 15fot
Heimehamn: Hamnekontoret, Skyttenes, 6070 Tjørvåg
Heimeside: ragnarthorseth.no
Vekt på båt: 3000 kg, 550 kg, 80 kg
Djupn på båt: 1,10 m, 70 cm, 35 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
"Brattholm Havila" Shetlandsrofæring tur retur i 2015, bygd 2014 og kopi av Ragnar Thorseth sin shetlandsrofæring frå 1969. Saga 27 AC 1976, "Hilding" som har vore tre gonger til Shetland m.a. HobieCat Tanden Island kayak med segl som skal på langtur 2018 til Arktiken. Alle tre båtane må ligge til flytebrygge kvar og dei to minste skal mogelegvis ut på småturar. Må ha el. til " Saga 27 Hilding" som vert liggande permanent heile festivalen. Fartøya må ligge i lag, rekke. Ikkje utanpå kvarandre.
Namn på båt: Costa Lite
Antall fot: 24
Heimehamn: Leikong
Heimeside: ikkje heimeside
Vekt på båt: tung
Djupn på båt: 1
Namn på båt: Havlyd
Antall fot: 41 fot
Heimehamn: Ålesund/Vegsund
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 20 tonn
Djupn på båt: 2,10 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Rognan kutter bygd 1928. Motor: Brunvoll ba 28 hk fra 1962.
Namn på båt: Agathe
Antall fot: 20
Heimehamn: Aurvåg
Heimeside: No
Vekt på båt: 500kg
Djupn på båt: 20cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Trebåt med innenbordsmotor
Namn på båt: Mimmi
Antall fot: 33
Heimehamn: Vestnes
Heimeside: torelouis@willweb.no/mimmi
Vekt på båt: 6 - 8 tonn?
Djupn på båt: ca 1m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
"MIMMI" Vestnes Eier: Jens Williksen "Mimmi" er bygget på et av småbåtvervene på Nordmøre i 1979 . Da fikk den innstallert en 3 syl Perkins på 36 KW, også med årstall 1979. Navnet var da jeg kjøpte den i nov 2012, "Tordenskjold II" Ut fra litt gammelt foto, da båten var forholdsvis ny, var navnet "Ragni", og sannsynligvis fikk båten dette navnet, som nybygg. Skroget er 33 fot langt(10,1 m),og 3,10 m bredde, laget på samme lest som de vel kjente snurpedorryene, men er en såkalt lyståbåversjon av disse. Klinket skrog av furu, med kobbernagler undervanns, og jernsøm overvanns. Båten hadde opprinnelig teakoverbygg, men fikk i 2005 nytt aluminiumsoverbygg, og selvlensende dekk, samt hovedsakelig ny innredning.Den hadde da vært en tur på havets bunn, pga påkjørsel ved kai ser det ut til, også fra gamle fotos. Skroget ble da samtidig reparert/overhalt. I mai 2015 fikk "Mimmi" innsatt en fabrikkny Volvo Penta Type D2- 75 (72 HK), samt ny propeller og aksel.
Namn på båt: RS Idar Ulstein
Antall fot: 20,80 m
Heimehamn: Fosnavåg
Heimeside: www.redningsselskapet.nowww.rs.
Vekt på båt: x
Djupn på båt: kjem laurdag 19/8
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Den nye redningsskøyta «Idar Ulstein» er oppkalt etter Ulstein-verftets mangeårige direktør med samme navn. I løpet av 2015 har Redningsselskapet sjøsatt tre nye, topp utstyrte og raske redningsskøyter i Fosnavåg, Moss og Hvaler. Det er Swede Ship som har bygd alle fartøyene. Redningsskøyta som skal stasjoneres i Fosnavåg, «Idar Ulstein», er en helt ny skøytetype, og den første i den nye Ulstein-klassen. «Idar Ulstein» erstatter dermed «Emmy Dyvi», som tidligere var stasjonert der. Ulstein Group har bidratt med 22 millioner kroner til Redningsselskapet, øremerket finansieringen av båten. Totalprisen er på over 35 millioner, men dette inkluderer også utviklingen av den nye klassen. FLAGGSKIP – RS «Idar Ulstein» blir Redningsselskapets nye flaggskip, og er bygget for å operere i værutsatte områder. Den kommer til å hjelpe tusenvis av mennesker på sjøen. Når et liv står på spill, teller hvert sekund. De nye redningsskøytene gjør at vi kommer enda raskere på plass for å hjelpe. Vi fornyer og moderniserer flåten vår jevnlig. Slik bidrar vi til å styrke beredskapen langs kysten vår, sier generalsekretær Rikke Lind i Redningsselskapet, i en pressemelding. BEDRE PÅ ALT «Idar Ulstein» har blant annet en enorm brannkapasitet, med 4.000 liter i minuttet, der 2.000 til 3.000 liter har vært vanlig. Ulstein-klassen er også mye raskere enn de gamle skøytene, med en toppfart på 38 knop. Skøyta har radar og varmesøkende kamera av nyeste og mest avanserte type. Radaren er av millitær type.
Namn på båt: M/Y Solveig
Antall fot: 50 ft.
Heimehamn: Ulsteinvik (reg. Ålesund)
Heimeside: -
Vekt på båt: ca. 30t.
Djupn på båt: 2,50 m.
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
MY Solveig er en klassisk motoryacht. Lengde o.a. 15,18 m – Bredde 4,16 m - Dybde 2,19 m - Brt. 26,40. Cummins Marinemotor LCD, 210 BHP ved 2600 rpm. Direkte drift (aksling, gir og propell). Fart: 9,5 knop v. 2200 rpm.  Skroget er bygget i fure på eikespant med dekk i "Oregon Pine". Overbygg er bygd i «sandwich» og kledd med mahogni. Innredning er hovedsakelig i teak. Båten ble opprinnelig bygget som en gavlbåt i Stangfjorden i Sogn og Fjordanen i 1951. Den ble kjøpt av Hallbjørn Ulstein, Ulsteinvik i 1972, og i 1975 ble den totalt ombygd og forlenga ved Vik Båtbyggeri i Høydal i Møre og Romsdal. Den ble rigget som ketch ved Sparlight Ltd., Isle of Weight i 1979. Båten ble brukt som charterbåt av Ulstein Hotell og gikk faste turer til fuglefjellet på Runde fra 1982 til 2002. Steinar Kulen, Ulsteinvik, kjøpte båten i 2004, og i perioden 2012-2016 har den gjennomgått en total renovering og ombygging til en klassisk motor yacht ved ProAS i Haugsbygda på Sunnmøre.
Namn på båt: Farmann
Antall fot: 49
Heimehamn: Dragsund
Heimeside: nope
Vekt på båt: 34T
Djupn på båt: 2,1
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Romsdalskutter bygd 1911 Ekert Stenødegaard Eft. i 1911.
Namn på båt: Hilde
Antall fot: 20
Heimehamn: Aurvåg
Heimeside: Www. Ingenettside.no
Vekt på båt: 500 kg
Djupn på båt: 10cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd i Statthelle på 50-talet. Har ein 5 hk FM-motor, bensin. Noverande reiar har hatt den i ca 10 år.
Namn på båt: Skogligut
Antall fot: 45
Heimehamn: Fosnavåg
Heimeside: Egen facebookside
Vekt på båt: Ca 40t
Djupn på båt: 2.2m
Namn på båt: EMLA
Antall fot: 48
Heimehamn: LEIKONG
Heimeside: NO
Vekt på båt: 28 tonn
Djupn på båt: 2m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
listaskøyte,ombygget frå fiskebåt til fritidsbåt,byggår 1939
Namn på båt: Celina
Antall fot: 28 fot
Heimehamn: Herøy
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 5ooo
Djupn på båt: 1,25
Namn på båt: Von
Antall fot: 38
Heimehamn: Nordfjordeid
Heimeside: Har ingen
Vekt på båt: 13 tonn
Djupn på båt: 1.80
Namn på båt: Kanutte
Antall fot: 33
Heimehamn: Straumshamn
Heimeside: Inga
Vekt på båt: Blytung
Djupn på båt: 1,5m
Namn på båt: Nusse
Antall fot: 18 - 19
Heimehamn: Bøvågen
Heimeside: Nei
Vekt på båt: Ca. 300 kg
Djupn på båt: Ja
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
En færing med to årepar og seil. Den er sporet tilbake fra et naust i Solevågen, og har navnet «Standal» skåret inn i åresettet. Båten kom ut til Vigra og var brukt der til den ble seilt over til Bø på Leinøy. Etter en lengre periode med oppbevaring, fikk vi færingen i 2008. Den er nå rigget med råsegl. Båtbygger er ukjent, det blir ofte foreslått Bjørkedalen, vi tar gjerne i mot informasjon.
Namn på båt: Laila
Antall fot: 36
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: Ingen heimeside
Vekt på båt: 15 tonn
Djupn på båt: 1,50 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Båten er bygd på Kvalvik båtbyggeri på Vestnes midt på -80 talet. Eg kjøpte den jonsokafta 1989. Sidan har den vore tilbake til Vestnes for montering av badeplattform og for bygging av flybridge. Motoren er ein 145 Hk Iveco som i år er 30 år, og som startar og går like godt no som då den var ny.
Namn på båt: Frøyvær
Antall fot: 34
Heimehamn: Grilstad Marina Trondheim
Heimeside: www.bjornsagstad.com
Vekt på båt: 13 tonn
Djupn på båt: 1.70 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Brekneholmen (på Lista) katch rigga motorseiler på 34 fot bygd i 1983. Ford Sabb 85 hk motor. Kontinuerlig oppgradert og vedlikeholdt båt, men nyleg betydelig restaurert elektrisk anlegg (sertifisert), rigg og seil, eksteriør og motor/teknisk.
Namn på båt: Mkr Nordlys
Antall fot: 49
Heimehamn: Volda
Heimeside: http://www.xn--bjrkedalkystlag-6tb.no/
Vekt på båt: ?
Djupn på båt: 3-4 m ?
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
https://lokalhistoriewiki.no/index.php/Nordlys_(fiskesk%C3%B8yte,_1943)
Namn på båt: M/S Nybakk
Antall fot: 83 ft
Heimehamn: Raudeberg
Heimeside: www.msnybakk.no
Vekt på båt: 147brt
Djupn på båt: 3,75
Namn på båt: Morild
Antall fot: 38
Heimehamn: Ørsta
Heimeside: ingen
Vekt på båt: 11000
Djupn på båt: 1mog80cm
Namn på båt: Stero
Antall fot: 52
Heimehamn: Maaloy
Heimeside: ingen
Vekt på båt: 38 tonn
Djupn på båt: 2,40 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget som krabbebåt på Hustadvika, solgt til Måløy, drev linefiske ved Shetland. Ble senere brukt på kysten som snurrevad og snurper. Leid ut til Godøy som garn og snurrevad båt. Strukturert og er nå brukt som privat båt.
Namn på båt: Samaritan
Antall fot: 49
Heimehamn: Eidsneset
Heimeside: Samaritan
Vekt på båt: 18 tonn
Djupn på båt: 1,5
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Norges første spesialbygde ambulansebåt. Byggestart 1946 ved Førdes båtbyggeri i Ålesund. Var i drift som ambulansebåt fram til 1972. Er under restaurering - ca 75% av arbeidet er ferdig .
Namn på båt: Sankt Torunn
Antall fot: 35
Heimehamn: Sykkylven
Heimeside: ingen
Vekt på båt: 15 ton
Djupn på båt: 180 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Kvalvik båt 1981.Perkins 185 HK montert 2013.Samme eier siden 1985.
Namn på båt: MK Skoghaug
Antall fot: 40
Heimehamn: Ellingsøy
Heimeside: Skoghaug
Vekt på båt: 25 tonn
Djupn på båt: 2 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Skoghaug M-7-B vart bygd ved Aas Mek. Verksted i Romsdal i 1948, for Peder, Knut og Kristoffer Sperre på Ellingsøya. Båten høyrde då til bedrifta Brødrene Sperre. Skuta målte 34,8 fot, og det var sett inn ein 22 HK Volda-motor frå 1946. i 1965 vart skuta sletta frå merkepliktig drift. Skoghaug blei seinare seld, og i oktober 1972 registrert som M-586-A for Oskar O. Kalvøy, ved Lille Kalvøy i Ålesund. Det same året blei båten ombygd, og lengda blei meld til å vere 34,9 fot. Maskina vart òg skifta til ei 30 HK Volda frå 1954. Berre tre år seinare (1975) blei båten igjen seld. Denne gongen til Per Flisnes i Ålesund. Då vart Skoghaug målt til 34,6 fot. Han starta med ombygging i 1978. Hekken vart innkorta, og det blei bygd styrhus, rekker og svinerygg i aluminium. Lengda var etter dette målt til 38,2 fot 1.1. Over 30 år seinare tok arvingane etter Per over båten. Jan Flisnes og Anne Flisnes, i Ålesund, nytta då Skoghaug som fritidsbåt. Året etter, i februar, blei båten sletta frå merkeregisteret. Båten vart verande i Flisnes-familien i over 40 år før dei valde å selje. Seinsommaren 2016 blei den derimot seld til Jacob Høyberg og Turid Stette frå Ellingsøy. Tilbake til området ho kom frå. Båten hadde då behov for renovering og vedlikehald. Hausten 2016 og våren 2017 sette dei i gong med det omfattande arbeidet. Hekken blei tilbakeført til kutter, som den originalt hadde, og nye mål viste at Skoghaug målte 40 fot. Og motoren, frå 1954, står framleis i – og går som ei klokke.
Namn på båt: Mercator
Antall fot: 32
Heimehamn: Lyngneset
Heimeside: mercator@tussa.com
Vekt på båt: 6000 kg
Djupn på båt: 120 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Ønsker å ligge ved siden av Tod Marin, Lauvstad.
Namn på båt: Tod Marin
Antall fot: 30
Heimehamn: Lauvstad
Heimeside: mesmork@hotmail.com
Vekt på båt: 5000 kg
Djupn på båt: 120 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Ønsker å ligge ved siden av Mercator, Lyngneset. Det er en forutsetning for å vere der:-)
Namn på båt: Tod Marin
Antall fot: 30
Heimehamn: Lauvstad
Heimeside: mesmork@hotmail.com
Vekt på båt: 5000
Djupn på båt: 120 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Ønsker å ligge ved siden av Mercator, Lyngneset
Namn på båt: Stero
Antall fot: 51
Heimehamn: Maaloy
Heimeside: har ikke side
Vekt på båt: 38 T
Djupn på båt: 2,75M
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Opprinnelig bygget som krabbebåt for Rogne i 1960. Senere solgt til Hopland i Måløy som fisket med line ved Shetland. Deretter som makrell og sildesnurper på kysten. Så snurrevad og garnfiske, leid ut til Godøy. Strukturert på 2000 tallet. Foreningen UTROR kjøpte båten i 2006. Bilde er tatt under sjøsetting etter vedlikehold 2017
Namn på båt: Sankt Torunn
Antall fot: 35
Heimehamn: Sykkylven
Heimeside: ingen
Vekt på båt: ca 15 ton
Djupn på båt: 1,8 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget 1981 Aas båtbyggeri (Kvalvik) for Jan Krogsæter solgt til Jens Petter Ekornes 1982 nåværende eier siden 1985
Namn på båt: Neptun
Antall fot: 40
Heimehamn: Bryggja/Fosnavåg
Heimeside: Heroy-kystlag.no
Vekt på båt: 20 tonn
Djupn på båt: 180 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Båten er frå 1921. Motoren er truleg siste av sitt slag i båt - Brunvoll b28 frå 1939. Herøy Kystlag har båten i pensjon.
Namn på båt: Feie
Antall fot: 46
Heimehamn: Fosnavåg
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 23 tonn
Djupn på båt: 2 m.
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Tidlegare loskryssar på Fedje, Tranøy og Lødingen. Opplæringsfartøy og turistbåt i Svolvær, no pensjonist i Fosnavåg. Bygd i 1960 på Nordtveit. Medlem i Norsk Fartøyvernforening.
Namn på båt: DS Thorolf
Antall fot: 60
Heimehamn: Langevåg
Heimeside: Thorolf.net
Vekt på båt: 40 tonn
Djupn på båt: 2,7 m
Namn på båt: Hugin
Antall fot: 28
Heimehamn: Kvamsøy
Heimeside: NA
Vekt på båt: NA
Djupn på båt: ca 1,2 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Har vært i familien i 3. generasjoner. Kjøpstadbåt med 22hk sabb og vribart propellanlegg.
Namn på båt: Chacalil
Antall fot: 40
Heimehamn: Bergen
Heimeside: www.vaagsnes.no
Vekt på båt: 7000kg
Djupn på båt: 1,3m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Nybygg nr 78 fra J.E.Vågen båtbyggeri, bestilt i 2009, starta bygging 2014, leveres sommar 2017. Båten er kaldbakt i epoxy, 4-5 lag med tre "strips" av furu og mahogny, som er krysslagt utan på skant, stiftet og limt med epoxy! Kjerne materialet skrog er av furu men hud er av miljømerket mahogny. Overbygget er glassfiber og hammerglass. Vinduene er en del av den bærende konstruksjonen. Innredning er i bjørk, mahogny og teak, alt av materiale som er brukt er miljømerket. Skroget er tegnet av Jan Eirik Vågen. Båten er designet av Robert Myrene. Alt av tanker, utstyr, motor, innredning, tekstiler, rustfritt materiale og ellers annet, er utført og/eller levert av Norske og lokale leverandører. Båtens eier og reder: Lilli H Jebsen og Bård H Jebsen.
Namn på båt: F/S Kårhild
Antall fot: 18
Heimehamn: Munken
Heimeside: https://m.facebook.com/kaarhild2017/?ref=bookmarks
Vekt på båt: 450 kg
Djupn på båt: 1 m
Namn på båt: Klaus Ås
Antall fot: 44
Heimehamn: Molde
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 32 tonn
Djupn på båt: 2.10 mtr
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget ved Mjosundet båtvyggeri i 1963 og ombygget ved byggeveftet til dagens utseende i 1984. Tatt ut av fiske i 2000 og har blitt tatt vare på etter det. Volvo tmd100a på 200 bhk ble montert i 1982 og går som ei klokke. Deltok på første trebåtfestival i 2009, 2012 og 2015. Båten skal seile i Hordaland og Hardanger i sommer, og vil returnere til Trebåtfestivalen flaggpyntet og nypusset ellers
GENERALSPONSOR