Båtplass 2019


Namn på båt: Luna
Antall fot: 48
Heimehamn: Runde
Heimeside: Nei
Vekt på båt: 30 T
Djupn på båt: 2 m
Namn på båt: Evita
Antall fot: 27
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: Har ikke
Vekt på båt: 5 tonn
Djupn på båt: 1,60 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Colin Archer skøyte fra 1980. Gaffelrigget og klinkerbygd. Total lengde med baugspyd er ca 10,5 meter. Vi har hatt båten siden den var bygget.
Namn på båt: Chacalill
Antall fot: 40
Heimehamn: Klokkarvik
Heimeside: Bboil.no
Vekt på båt: 9000 kg
Djupn på båt: 1,2 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Båten er bygde av Jan Eirik Vaagen , vart levert 2018, motor er nogva nanni 320 hk. Motor er ombygd og tilpasset biodrivstoff, og går på brukt frityr olje!
Namn på båt: Teigasund
Antall fot: 52
Heimehamn: ATLØY
Heimeside: Nei
Vekt på båt: 46 tonn
Djupn på båt: 2,4 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bremnes krysser bygd 1979 ex Giske senior , Fred Vigun, Omsund
Namn på båt: CELINA
Antall fot: 28
Heimehamn: Herøy
Heimeside: Røyra
Vekt på båt: 5000
Djupn på båt: 125
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
1981 modell 28 fot Bygd på Vestnes Kjønstad Båtbygg Fabrikk ny motor 2016
Namn på båt: Åsa
Antall fot: 33
Heimehamn: Nautøya
Heimeside: .
Vekt på båt: 6,8 tonn
Djupn på båt: 1,1 meter
Namn på båt: Safir
Antall fot: 35
Heimehamn: Kløvning
Heimeside: Nei
Vekt på båt: Veldig tung
Djupn på båt: 1.8 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd ved Vik båtbyggeri, Høydal i Volda i 1947 for Peder Hessen m.fl Hessa i Ålesund. Var i fiskeri til i 1996 då den avslutta den karriera som reketråler i Oslofjorden. Kom tilbake til Sunnmøre hausten 2011. Satt inn tilsvarende orginalmotor -Volda 22 Hk og nytt rorhus. Lenger har eg desverre ikkje komt. Skroget overvanns er i dårlig forfatning, men tid, kunnskap og økonomi har holdt vidare framgang på stedet hvil...
Namn på båt: Trerøring
Antall fot: 24
Heimehamn: Borgundgavlen
Heimeside: http://www.sunnmore.museum.no/
Vekt på båt: 300 kg
Djupn på båt: 30 cm
Namn på båt: Færingen min
Antall fot: 14
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: Ingen heimeside
Vekt på båt: 100 kg
Djupn på båt: 20
Namn på båt: MK Fruholmen
Antall fot: 44
Heimehamn: Tørlevågen Ålesund
Heimeside: *
Vekt på båt: 24 tonn
Djupn på båt: 2m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget 1946 av Hansen&Arntsen i Brevik for Fyrvesenet. Var med og byggde opp igjen Fruholmen fyr på Finnmarksskysten. Var i Fyrvesen tjeneste til 1975. Motor: Volvo Penta MD 67. 115Hk.
Namn på båt: Harald jr
Antall fot: 35
Heimehamn: Liadal
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 17 tonn
Djupn på båt: 1,85m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd på Hemnesberget i 1939
Namn på båt: M/S Hindholmen
Antall fot: 117 fot
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: Mshindholmen.no
Vekt på båt: 152 brg
Djupn på båt: 3,5 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd i Kristiansand 1916. Verna fartøy
Namn på båt: M/K Tampen I
Antall fot: 60
Heimehamn: Trondheim
Heimeside: https://www.mk-tampen1.com/
Vekt på båt: 50
Djupn på båt: 2,7 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
MK Tampen 1 er en kravellbygget kutter som ble bygget ved ukjent verft i 1902. Den første sikre eieren av båten er S.P Welle som gikk konkurs med ”Tampen 1” i 1905. Deretter ble Paul A. Sævik på Remøya utenfor Fosnavåg i Møre og Romsdal ny eier. Han drev sild og torskefiske, og ”Tampen 1” ble den første motorbåten fra Herøy til å kjøre så langt som Finnmark. I 1926 ble ”Tampen 1” sentral i forsøksfiske etter størje under skipper Edvard Ellingvåg og bas John Slatlem. Slatlem var en av de første som begynte med størjefiske med not. Fartøyet ble også brukt på Lofoten og Finnmarka til torskenot og seinot. Da torskenot ble forbudt i 1957 ble den rigget med snurrevad og ble brukt til diverse frakteoppdrag på Nordmøre. I 2011 fikk ”Tampen 1” Riksantikvarens status som vernet fartøy. I 2015 fikk fartøyet støtte til nødvendige reparasjoner ved Hardanger Fartøyvernsenter, blant annet nye kjølbolter, hudplank og lugarkappe slik at den i dag fremstår slik den gjorde som fiskebåt på 1940-tallet. "Tampen 1" har til dags dato samme motor som i 1954 som er en 2 sylindret Union på 100hk. MK Tampen 1 eies i dag av Svein Nordhammer i Trondheim.
Namn på båt: M/K Tampen I
Antall fot: 60
Heimehamn: Trondheim
Heimeside: https://www.mk-tampen1.com/
Vekt på båt: Usikker
Djupn på båt: 2,7 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
”Tampen 1” er en kravellbygget kutter som ble bygget ved ukjent verft i 1902. Den første sikre eieren av båten er S.P Welle som gikk konkurs med ”Tampen 1” i 1905. Deretter ble Paul A. Sævik på Remøya utenfor Fosnavåg i Møre og Romsdal ny eier. Han drev sild og torskefiske, og ”Tampen 1” ble den første motorbåten fra Herøy til å kjøre så langt som Finnmark. I 1926 ble ”Tampen 1” sentral i forsøksfiske etter størje under skipper Edvard Ellingvåg og bas John Slatlem. Slatlem var en av de første som begynte med størjefiske med not. Fartøyet ble også brukt på Lofoten og Finnmarka til torskenot og seinot. Da torskenot ble forbudt i 1957 ble den rigget med snurrevad og ble brukt til diverse frakteoppdrag på Nordmøre. I 2011 fikk ”Tampen 1” Riksantikvarens status som vernet fartøy. I 2015 fikk fartøyet støtte til nødvendige reparasjoner ved Hardanger Fartøyvernsenter, blant annet nye kjølbolter, hudplank og lugarkappe slik at den i dag fremstår slik den gjorde som fiskebåt på 1940-tallet.
Namn på båt: M/S Nybakk
Antall fot: 83
Heimehamn: Raudeberg
Heimeside: www.msybakk.no
Vekt på båt: 147 brt
Djupn på båt: 3,85
Namn på båt: GAVIOTA
Antall fot: 26
Heimehamn: Ulsteinvik, Ryssholmen
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: Usikker
Djupn på båt: Usikker
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Båten er ei Løvik tresnekke bygd i Tresfjord i 1978. Kjøpt av noverande eigar i 2009. Skifta kalesje, stolar og puter i 2011. Ny motior, aksling og propell i 2015. Båten har vore vinterlagra innandørs sidan 2009 og er fin å sjå på og i god stand. Båten er til salgs til hb. Mesan medfølger.
Namn på båt: Havlyd
Antall fot: 41 fot
Heimehamn: Vegsund
Heimeside: Har ingen
Vekt på båt: 20 tonn
Djupn på båt: 2.10cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Rognan kutter byggd i 1928. Med Brunvoll 28 hk.
Namn på båt: Von
Antall fot: 38
Heimehamn: Nordfjordeid
Heimeside: Har ingen
Vekt på båt: 15 tonn
Djupn på båt: 1.8m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bjørkedalskutter på 38 fot. Byggd i bjørkedalen og sjøsatt 2009.
Namn på båt: Cherie
Antall fot: 26
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: pismus.skeide3@gmail.com
Vekt på båt: 2600 kg
Djupn på båt: 100 cm
Namn på båt: MY SOLVEIG
Antall fot: 50
Heimehamn: Ulsteinvik
Heimeside: -
Vekt på båt: 30 ton
Djupn på båt: sk@sydvestor.no
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Informasjon om båten / historikk / kommentar: Båten ble opprinnelig bygget som en gavlbåt i Stangfjorden i Sogn og Fjordanen i 1952. Den ble kjøpt av Hallbjørn Ulstein, Ulsteinvik i 1972. I 1975 ble den totalt ombygd og forlenga av Vik Båtbyggeri i Høydal i Møre og Romsdal. Den ble rigget som ketch ved Sparlight Ltd., Isle of Weight i 1979 og ble registrert for 30 passasjerer i 1980. Båten ble kjøpt av Ulstein Hotell i 1992. Hallbjørn Ulstein og Ulstein Hotell benyttet den til charterturer og turistturer om sommeren til fuglefjellet på Runde i 22 år. Steinar Kulen, Ulsteinvik, kjøpte båten i 2004, og i 2006 ble passasjersertifikatet slettet. I perioden 2012-2016 har den gjennomgått en total renovering og ombygging til en klassisk motoryacht ved PROAS i Haugsbygda på Sunnmøre.
Namn på båt: Shanti
Antall fot: 33
Heimehamn: Jensholmen
Heimeside: facebook
Vekt på båt: 7000 kg
Djupn på båt: 160 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Heradbåt bygd i 1982. Oprinnelig bygd som brisling båt, men seiner bygd om til tur og hobbyfiske båt.
Namn på båt: MK AMLA
Antall fot: 62
Heimehamn: Vik i Sogn
Heimeside: mkamla.no
Vekt på båt: 49 tonn
Djupn på båt: 2,3m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Skroget er en modifisert kopi av en hardangerkutter fra 1929. MK AMLA er bygget ved Ornes båtbyggeri i Sogn og sjøsatt 2015.
Namn på båt: Wyvern av Ålesund
Antall fot: 63
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: ovgj.no
Vekt på båt: 15 000
Djupn på båt: 3,230
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd i 1992. Kjennesignal LGPB.
Namn på båt: Laila
Antall fot: 36
Heimehamn: Ulstein
Heimeside: Inge
Vekt på båt: 15 tonn
Djupn på båt: 1.5 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Båten vart bygd på Vestnes på 80 talet. Vi overtok den for 30 år sidan, og vi er i ferd med å avslutte vår årlege tur til Bergen. Motoren er ein 1987 modell Iveco på 145 Hk som har gått ca 4.500 timar.
Namn på båt: Skarøy
Antall fot: 28
Heimehamn: Skeide
Heimeside: Nei
Vekt på båt: 3 tonn
Djupn på båt: 1 meter
Namn på båt: Stero
Antall fot: 51
Heimehamn: Maaloy
Heimeside: ingen
Vekt på båt: 40 tonn
Djupn på båt: 2,75m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Stero er bygget i 1960 ved Ås mek i Tomrefjord. Bygget som krabbebåt, senere solgt til Måløy og brukt på linefiske ved Shetland, så tilbake på kysten som snurrevad båt, kraftblokk og garnfiske. Båten har Scania DS11 motor, Davit hjelpemotor 5,5 kw. 220v. Ulstein Nogva omstyring, Twindisc gir. Tennfjord styremaskin, Brattvåg linespill, Pyro kjele elektrisk og oljefyrt. Bryne hydrofor pumpe. 2xVHF, SART, radar, ekkolodd, GPS, autopilot, inergenslukker maskinrom. Webasto salong akter. Mye innredning gjenstår.
Namn på båt: DS Thorolf
Antall fot: 60
Heimehamn: Langevåg
Heimeside: Thorolf.net
Vekt på båt: 30 tonn
Djupn på båt: 2,8 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Nord Europas eldste dampbåt bygget i tre. Båten har orginal dampmaskin.
Namn på båt: Tod Marin
Antall fot: 30
Heimehamn: LAUVSTAD
Heimeside: mesmork@hotmail.com
Vekt på båt: 5000 kg
Djupn på båt: 1,20
Namn på båt: Mercator
Antall fot: 32
Heimehamn: Lyngneset
Heimeside: Eivind.lilkebo@tussa.com
Vekt på båt: 5000 kg
Djupn på båt: 1,20
Namn på båt: Stero
Antall fot: 52
Heimehamn: Maaloy
Heimeside: nei
Vekt på båt: 38 tonn
Djupn på båt: 2,7 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget ved Ås mek i Tomrefjord 1960. Opprinnelig krabbebåt, solgt til Måløy og forlenget. Drev linefiske ved Shetland og senere garn, not og snurrevad på kysten.
Namn på båt: Guttormsen Sr.
Antall fot: 50
Heimehamn: Florø
Heimeside: https://www.facebook.com/GuttormsenSenior/
Vekt på båt: 30000 kg.
Djupn på båt: 2,3 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
"Guttormsen Senior" F -121- L. Bygd 1983 ved Olsen & Hanssen Båtbyggeri AS, Rognan som "Rolf Magne" til Roar Jensen, Gryllefjord. Solgt 1985.? til Georg Guttormsen, Bergsfjord, skiftet navn til "Guttormsen Sr.". Solgt 2004? til Seiland Kystfiske . Solgt 2006 til Runar Kleppe, Florø.
Namn på båt: Samaritan
Antall fot: 49,8 fot
Heimehamn: Eidsnes
Heimeside: Facebook
Vekt på båt: 18 tonn
Djupn på båt: 1,85
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Landets første ambulansebåt.
Namn på båt: Sankt Torunn
Antall fot: 35
Heimehamn: Sykkylven
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: Ca 15 ton
Djupn på båt: 1,8 mBy
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygget i Vestnesbukta av Jarle Aas m flere 1981 Furu skrog teak og mahogny overbygg. Motor Perkins 185 hk. Første eier Jan Krogsæter i Ålesund solgt til Jens Petter Ekornes i 1982. Dagens eier siden 1985.
Namn på båt: Gro helen
Antall fot: 32
Heimehamn: Sykkylven
Heimeside: Har ikkje
Vekt på båt: Veit ikkje
Djupn på båt: 1,7-1,8 meter
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd av bestefaren min på 80 talt
Namn på båt: Feie
Antall fot: 47
Heimehamn: Fosnavåg
Heimeside: Loskryssaren Feie - på facebook
Vekt på båt: 22 tonn
Djupn på båt: 1,90
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Bygd i 1960 på Nordtveit båtbyggeri til losvesenet. Var kontrahert og tiltenkt Kristiansund (med same namn) men enda på Fedje losstasjon og fekk namnet Feie. Losnummeret var 042. Var der til den vart avløyst av den større Holmengrå. Flytta nordover og var stasjonert på ulike losstasjoner som Lødingen og Tranøy. Har visst heitt Tranøy og ei periode. Frå 1983 på private hender og var då opplæringsbåt for skulebruk. Frå midten av 1980 talet omdøypt til Trollfjord, sertifisert og sett i turistfart ut frå Svolvær. Gjekk i den trafikken fram til 2014 då den vart seld til Bergen for so å hamne i Fosnavåg i 2016. Båten er avbilda på fleire av TORO sine fiskesupper (reine kjendisbåten). Feie har si eiga facebookside, er medlem i Norsk Motorskøyteklubb der eigar Robert Voldnes er kontaktperson for nordvestlandet. Feie er og tatt inn som medlem i Norsk Forening for fartøyvern. Båten var levert med trykkimpregnert spant og hud ( eit nyhende den gongen) og med oregon pine dekk. Ein 125 hk Brødrene Klemsdal stod i først, no motor nr 4, Volvo Penta D7 (2005). Feie er den nest mest originale av denne generasjonen loskryssarar, men truleg den i best stand takka vere sertifiseringa i turisttrafikken. Ombord ser ein spora etter alle dei ulike tiåra som har gått sidan starten i 1960.
Namn på båt: M/K Heland
Antall fot: 63 fot
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: http://sunnmore.museum.no/musea/sunnmoere-museum/
Vekt på båt: 39 brutto registertonn
Djupn på båt: 3 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
MK «Heland» blei bygd av Einar Helland på Vestnes i Møre og Romsdal i 1937 for Severin og Arne A. Roald og Olaf Røssvik. Fartøyet vart brukt i drivgarnfiske etter storsild, i torskefiske og i brugde- og småkvalfangst i Nordsjøen, Barentshavet, ved Jan Mayen og ved Island. Frå 1950 blei fartøyet brukt i størjefiske med størjenot i sommarhalvåret. I november 1941 stakk «Heland» etter oppdrag fra Milorg på Vigra med agentar og flyktningar over til Shetland. Fartøyet gjorde seinere fleire turar mellom Shetland og Norge for Shetlandsgjengen, men blei i 1943 stasjonert som reservebåt i Scalloway. Som ny fekk «Heland» installert ein Håhjem-motor. Denne blei bytta ut med ein 130 Hk Heimdal i 1960. Denne motoren står fortsatt om bord. Båten vart noko ombygd etter krigen. I 1971 blei «Helan» kondemnert og overtatt av Sunnmøre Museum same år. Fartøyet er verna av Riksantikvaren og skal bevarast som typisk representant for fiskeflåten for perioden 1930-60, og som representant for Shetlandsbussene. «Heland» blei restaurert ved Hardanger Fartøyvernsenter frå 1994 – 1998.
Namn på båt: Borgundknarren
Antall fot: 16 m
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: http://sunnmore.museum.no/musea/sunnmoere-museum/
Vekt på båt: 17 brutto registertonn
Djupn på båt: 1,5 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Borgundknarren er kopi av eit havgåande vikingskip gravd ut ved Skuldelev i Roskilde fjord i Danmark. Knarrane var spesialbygde for handel. Borgundknarren er 16 m. lang, 4,6m. brei, og har eit råsegl på 87 m2. Kjøl, mastefisk og stamner er av eik, mens båtborda er av furu. Undersøking av treverket tyder på at originalen vart bygd i Sogn i 1025. Borgundknarren er bygd av Sigurd Bjørkedal og søner, og vart sjøsett i 1993. Borgundknarren har namn etter handelsstaden (kaupangen) Borgund, som var eit knutepunkt på Sunnmøre. Borgundkaupangen ligg i Borgundfjorden like ved Sunnmøre museum. Skriftlege kjelder frå sagatida fortel om ”Borgundar-batin” frå Borgund.
Namn på båt: Storeggen av Aalesund
Antall fot: 60 fot, med baugspyd 27 meter
Heimehamn: Ålesund
Heimeside: http://sunnmore.museum.no/musea/fiskerimuseet/
Vekt på båt: 38 registertonn
Djupn på båt: 3 m min fjøre sjø
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Storeggen av Aalesund er ein kopi av ei bankskøyte slik dei vart bygde på 1890 - talet her på Sunnmøre. Prosjektet har hatt som mål å rekonstruere byggeprosessen og å forske og formidle bankskøytene si betydning i ein region prega av fiskeri og skipsbygging. Skøytene krevde mykje mannskap og kompetanse, og fisket kunne foregå heile året. Dei var sentrale for dei store samfunnsendringane frå midten av 1800 - talet og utover. Skøyta vart bygd av Hardanger fartøyvernseter og er drifta av Fiskerimuseet / Stiftinga Sunnmøre museum. Foto: Vasco Pinhol
Namn på båt: MK Nordlys
Antall fot: 49
Heimehamn: Volda
Heimeside: http://www.xn--bjrkedalkystlag-6tb.no/
Vekt på båt: .
Djupn på båt: 3 m
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
NK Nordlys er ein 49 fots kravellbygd kryssar, bygd ved Stensen & sønner (byggenr. 374) i Hemnes i Nordland i 1943. Då den var ny var lengda 40 fot, men båten vart kraftig ombygd og forlenga til 49 fot i 1955. Johan Jenshaug på Lovund var den første eigaren. Sønene Hans Johan og Svein Harald Jenshaug overtok den i 1965, og dei eigde og dreiv båten fram til 1997. Den hadde fiskerimerke N 286 L og kallesignal LNYC. Då familen Jenshaug selde båten i 1997, følgde nokre år då båten hadde fleire eigarar i Træna og Skjervøy, før Sørøyfisk AS på Ellingsøya i 2006 kjøpte den for å bruke kvoten på ein annan båt. Båten skulle då kondemnerast. Bjørkedal kystlag kjøpte den av Sørøyfisk i 2008 og fekk dispansasjon frå kravet om destruering. Då Sørøyfisk eigde båten, var merket M 119 A. Fartøyet hadde frå starten av ein 20 hk Union som vart tatt frå ein eldre båt familien Jenshaug hadde. Det var vanskeleg å få tak i motorar under krigen. I 1949 vart den erstatta med ein 30 hk Union. I 1961 vart den bytta ut med ein 90 hk Lister og i 1983 vart den motoren som er ombord i dag sett inn; ein 155 hk Volvo Penta MD 100B. Den var forsterka i framskipet for kvalfangst og i perioden 1944-52 vart det drive kvalfangst om sommaren. På det meste skaut dei tre vågekvalar på ein dag. Om vinteren tok dei del i lofotfiske med not og line, dei seinare åra også med juksamaskiner. I åra 1953-59 dreiv dei etter storsilda. «Nordlys» var også hjelpefartøy/slepar for større snurparar. Saman med andre fiskefartøy frå Lovund dreiv dei også fangst etter makrellstørje. Den 9. oktober 2007 henta Bjørkedal kystlag båten på Roald. På årsmøtet våren 2008 vart det med stort fleirtal vedteke å kjøpe Nordlys. No ligg Nordlys ved kai i Volda sentrum. Føremålet med kjøpet av Nordlys er å halde i hevd og formidle maritime tradisjonar og kystkultur generelt.
Namn på båt: Abel
Antall fot: 27
Heimehamn: Ulsteinvik småbåthavn
Heimeside: Ingen
Vekt på båt: 3500kg
Djupn på båt: 110 cm
Informasjon om båten / historikk / kommentar:
Ditte er en mahogny Plattgatter fra 1939 som er bygget i Florida USA. Båten komm til Norge i midten av 50 talet. Orgilat sto her en 90hk rekke 6 GM bensin. No står her en 37.25 hk standard 23C. Komm jerne innom på festivalen og slå av ein prat over ein kaffe
Hovedsponsorar